Dokładamy wszelkich starań by dostawy naszych produktów były maksymalnie zabezpieczone i chronione przed uszkodzeniem w transporcie. Wybieramy tylko sprawdzonych przewoźników.
Prosimy w obecności kuriera sprawdzić :
1/ Opakowanie zewnętrzne, stan produktu czy opakowanie jest nienaruszone ( zgniecione, przecięte, uszkodzone) czy jest kompletne .
Karton lub rolka ( folia) czy nie jest uszkodzona z zewnątrz . W razie wątpliwości należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności.
Dla ilustracji można dołączyć też fotografie.
2/ Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, opis zabezpieczeń kartonu lub rolki a także informacje na temat uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.
W takiej sytuacji , w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu przesyłki, należy odmówić przyjęcia dostawy. Kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem.
3/ Niezależnie, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia dalszych działań – wysyłka ponowna, skonto, zwrot środków. Wzajemnie ustalimy optymalne rozwiązanie.
OPAKOWANIA
Niezależnie od rozmiaru naszych lnianych tekstyliów, zawsze dbamy o to, aby dotarły do ciebie w nienaruszonym stanie.
W przypadku małych wyrobów wysyłamy je tylko w specjalnych foliach kurierskich, które zapewniają im bezpieczną podróż.
W przypadku większych, pakujemy je w pudełka kartonowe, które są jak druga skóra dla naszych produktów. Używamy tylko naturalnej tektury, która jest przyjazna dla środowiska i dla naszych lnianych tekstyliów.
Czasem, gdy jest ryzyko zniszczenia przesyłki, dla bezpieczeństwa zawartości, dodatkowo zabezpieczamy ją folią.
Nie chcemy odwracać uwagi od jakości i uroku naszych wyrobów, dlatego nie dodajemy żadnych zbędnych ozdób. Nasze pudełka są proste, eleganckie i funkcjonalne. Są zaprojektowane tak, aby dbać o nasze produkty, a nie tylko je zapakować.
Bo nasze lniane tekstylia są najlepszym prezentem, jaki możesz zrobić bliskim i sobie.