Dokładamy wszelkich starań by dostawy naszych produktów były maksymalnie zabezpieczone i chronione przed uszkodzeniem w transporcie. Wybieramy tylko sprawdzonych przewoźników.

Prosimy w obecności kuriera sprawdzić :

1/ Opakowanie zewnętrzne, stan produktu czy opakowanie  jest nienaruszone ( zgniecione, przecięte, uszkodzone)  czy jest kompletne . 

Karton lub rolka ( folia) czy nie jest uszkodzona z zewnątrz . W razie wątpliwości należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności.

Dla ilustracji można dołączyć też fotografie.

2/  Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, opis zabezpieczeń  kartonu lub rolki a także informacje na temat uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.

 W takiej sytuacji , w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu przesyłki,  należy odmówić przyjęcia dostawy. Kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. 

3/ Niezależnie,  prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia dalszych działań – wysyłka ponowna, skonto, zwrot środków. Wzajemnie ustalimy optymalne rozwiązanie.

OPAKOWANIA

Niezależnie od rozmiaru naszych lnianych tekstyliów, zawsze dbamy o to, aby dotarły do ciebie w nienaruszonym stanie. 

W przypadku małych wyrobów wysyłamy je tylko w specjalnych foliach kurierskich, które zapewniają im bezpieczną podróż. 

 W przypadku większych,  pakujemy je w pudełka kartonowe, które są jak druga skóra dla naszych produktów. 

Używamy tylko naturalnej tektury, która jest przyjazna dla środowiska i dla naszych lnianych tekstyliów.

Nie chcemy odwracać uwagi od jakości i uroku naszych wyrobów, dlatego nie dodajemy żadnych zbędnych ozdób. Nasze pudełka są proste, eleganckie i funkcjonalne. Są zaprojektowane tak, aby dbać o nasze produkty, a nie tylko je zapakować. 

Bo nasze lniane tekstylia są najlepszym prezentem, jaki możesz zrobić bliskim i sobie.

Produkt dodany do listy życzeń
Product added to compare.