Dokładamy wszelkich starań by dostawy naszych produktów były maksymalnie zabezpieczone i chronione przed uszkodzeniem w transporcie. Wybieramy tylko sprawdzonych przewoźników.

Prosimy w obecności kuriera sprawdzić :

1/ Opakowanie zewnętrzne, stan produktu czy opakowanie  jest nienaruszone ( zgniecione, przecięte, uszkodzone)  czy jest kompletne . 

Karton lub rolka ( folia) czy nie jest uszkodzona z zewnątrz . W razie wątpliwości należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności.

Dla ilustracji można dołączyć też fotografie.

2/  Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, opis zabezpieczeń  kartonu lub rolki a także informacje na temat uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.

 W takiej sytuacji , w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu przesyłki,  należy odmówić przyjęcia dostawy. Kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. 

3/ Niezależnie,  prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia dalszych działań – wysyłka ponowna, skonto, zwrot środków. Wzajemnie ustalimy optymalne rozwiązanie.

Produkt dodany do listy życzeń
Product added to compare.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności